Brouwerij Wolf pakt uit met eigen magazine

Brouwerij Wolf pakt nog maar eens verrassend uit. Naast de bieren, waarvan het aantal variëteiten blijft aangroeien, zijn er ook nevenproducten zoals koffie en wijn, kleding, Wolfnjoy en WolfMedia.

De nieuwste aanwinst is het Wolf Magazine.

wolfmagazine

Met trots verwelkomt zaakvoerder Peter Vanderborght de nieuwkomer in z’n roedel.

“Ons gratis magazine verschijnt iedere 4 maand, in oktober, februari en juni, en dat in een oplage van 10000 exemplaren. We willen met Wolf een sterk merk neerzetten, dat uitgaat van beleving.

Met ons magazine willen we een band scheppen met onze lezer en onze ervaringen delen. We willen een blad dat je met goesting leest en waarvoor je de tijd neemt om in je te zetel te genieten. We mikken op de actieve levensgenieter voor wie leeftijd geen rol speelt.”

Het magazine is verkrijgbaar bij de verkooppunten van Wolf-producten of via de webshop http://webshop.brouwerijwolf.be

U kan het ook online lezen via deze link.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s