125 jaar brouwerij Anglo-Belge Zulte

Eerst en vooral wil ik alle Bierflashvolgers en hun familie en vrienden een gezond, succesvol en bierrijk 2016 toewensen.

En als eerste post in het nieuwe jaar wil ik deze Zultse glorie in de schijnwerpers plaatsen omdat de brouwerij dit jaar 125 jaar zou bestaan hebben. Inderdaad, “…zou bestaan hebben …” want eind de jaren ’90 van vorige eeuw werd langs de Staatsbaan alle brouw- en distributieactiviteit gestopt.

Om deze levendige brouwerij in gedachten te houden heb ik naast m’n verzameling ook een website die zowel de geschiedenis van de brouwerij als een overzicht van m’n verzameling weergeeft : www.anglozulte.be. Ga zeker even kijken !

DSC_0371

Ik ga er dit jaar ook m’n werk van maken op m’n website up te daten met nieuwe geschiedenis- en verzamelingfoto’s.

Via m’n Facebookpagina Anglo Zulte (klik hier) kunt u steeds volgen als ik nieuwe items toevoeg aan m’n 1650-delige verzameling.

Mocht u nog iets hebben met het logo van “den Anglo”, contacteer mij en het krijgt een mooie plaats in m’n collectie.

DSC_0372

DSC_0373

Groeten,

Nico

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

