Illustrator Yannick Thiel ontwerpt het nieuwe etiket van de BIG CHOUFFE 2019

Gelimiteerde collectie BIG CHOUFFE 2019 verkrijgbaar

Tekenaar Yannick Thiel ontwerpt het nieuwe etiket van de BIG CHOUFFE 2019. Hierbij krijgen de 130.000 flessen van de gelimiteerde collectie een gezeefdrukt etiket dat speciaal voor Brouwerij Achouffe door de Luikse illustrator getekend werd. De flessen van anderhalve liter zijn vanaf nu te verkrijgen.

Sinds 2005 worden de etiketten van de flessen BIG CHOUFFE ontworpen door befaamde tekenaars. Dit jaar is het de beurt aan illustrator Yannick Thiel, die gepassioneerd is door de fauna en flora van onze wouden en de wezens die er leven. “Elke stronk, elk hoekje kan in mijn kinderlijke verbeelding de schuilplaats zijn van een kabouter of zelfs van een feetje…”, legt Yannick uit.

BIG CHOUFFE mag je wel vrij letterlijk nemen, want met een hoogte van 36 cm en een diameter van 10,8 cm, past er maar liefst 1,5 liter bier in één fles. Door de toetsen van verse koriander en fruitige accenten, krijgt het bier een licht hoppige smaak.

De flessen van de gelimiteerde collectie zijn verkrijgbaar bij bierhandelaars, in grootwarenhuizen, in de CHOUFFE-shop.  Daarnaast kan je BIG CHOUFFE ook in een aantal andere landen kopen zoals Frankrijk, Nederland, Italië, Spanje, Oostenrijk, Zwitserland, Israël en China.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s